Erlend Elias fikk meg til og spy i Karl Johans gt.

 

Det dukker stadig opp litt spørsmål til innspillingene til kalenderen Dagbladet lavet med meg for noen år siden. I år går jeg derfor  litt dypere inn i hva som lå bak en del av opptakene i innspillingen til kalenderen min.

Hele episoden er satt lit på spissen og jeg ville vi sulle være to fjols til fjes. Men Erlend er ikke så medgjørlig som jeg hadde regnet med til og begynne med… Han er vel egentlig ganske oppgitt over meg ?

Det var planlagt at vi skulle møte på en elg i skogen, men Erlend ødela manuset mitt. Han holdt nemlig et foredrag om at elg var så greit å møte på. Derfor måtte jeg raskt finn på noe annet. Jeg valgte derfor ulv, noe som opplagt ikke virke gret å møte på. Siden ba jeg klipperne redigere inn en hund, slik at det skulle virke som at Erlend var helt dum og ikke klarte og se forskjellige på en hund og en ulv… Han ble jo tross alt bedt om å rope at det var en ulv før han viste hva de kom til å klippe inn… Så vi løp for gjeves! Jeg måtte jo ta igjen siden han knuste manuset mitt… hahaha Vel, han tok tok igjen….

KASTET OPP I KARL JOHANS GT

Jeg har egentlig ikke noe problem med å smake på mat som er lavet til hunder og katter, det er jo tross alt ikke lavet av hund eller katt. Problemet er at jeg så for meg noe publikum ikke tenkte over. På bildet nedenfor ser man Erlend Elias gi dette han kaller godbit til India. India slikker flere ganger på Erlends fingrene og siden plukker Erlend opp en godbit til meg me de samme fingrene. Disse tankene er de som går gjennom hodet mitt i det jeg brekker meg og spyr i Karl Johans gt. Det føltes ganske ekkelt for og si det mildt!  La oss si det slik at Erlend og jeg fikk tatt igjen på hverandre! hehe

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg