Erlend Elias fikk meg til og spy i Karl Johans gt.

 

Jeg kastet opp foran begge fotografene midt i Karl Johans gt!

Jeg har egentlig ikke noe problem med å smake på mat som er lavet til hunder og katter, det er jo tross alt ikke lavet av hund eller katt. Problemet er at jeg så for meg noe publikum ikke tenkte over. På bildet nedenfor ser man Erlend Elias gi dette han kaller godbit til India. India slikker flere ganger på Erlends fingrene og siden plukker Erlend opp en godbit til meg me de samme fingrene. Disse tankene er de som går gjennom hodet mitt i det jeg brekker meg og spyr i Karl Johans gt. Det føltes ikke greit for og si det mildt!  Haha

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg