Erlend Elias og jeg jages av ulv!.. / Erlend Elias and me, are chased by wolves!..

 

I denne episoden, ska jeg finne et tre, som jeg kan ha utenfor mitt kjøkkenet mitt!

I morgen skal jeg vise hvordan jeg gjør det med trærne utenfor og et pyntetips!

Husk at nå er desember i gang og mange som selger vakre kalendere selger de nå for halv pris!

 

Erlend Elias og jeg skal hente juletre. Trykk på linken/bildet nedenfor!

 

 

 

Denne kalenderen har jeg kjøpt i en bokhandel, de har ofte veldig fine adventskalendere!

 

 

Denne er også fra bokhandel!

 

 

Kalenderen nedenfor er fra Nille, den kan man dra i, slik at nissens armer og ben flyr opp og ned! :-)) Løp og kjøp, halvpris flere steder nå! 🙂

 

 

 

Tomorrow I will provide some decorating tips. Remember that Advent calendars are sold at half price in several places. Mine is bought in the bookstore and the one with the Santa is from

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg