Erna Solberg, SPISER BABYER! / Eat Babies…

 

 

Et sjokkerende funn!

Bildet over så jeg på finn.no  Det er et maleri til salgs. Jeg gidder ikke si alt jeg mener om det!…, men fytte rakkeren at det går an! Jeg skulle hatt betalt for å ha det på veggen.

Hva ville du synes om det var deg?

Finnes det  ikke grenser for hva våre politikere må finne seg i !?
Vel gjorde Erna en tabbe på fjellet, da hun sammen med familien overskred antall for besøkende! Hun har lagt seg flat, og hun var ikke en gang til stede ene første dagen. Hva mer kan hun si…?

Vær glad noen går i front for å holde landet vårt oppe. Politikerne risikerer sterk kritikk og må ha livvakter og de tjener ikke engang mange milioner på det, de gjør i mange andre land!

Det finnes ikke et menneske som ikke har snev av egoisme hvor man selv ønsker å gjøre noe, man ikke hadde tålt eller akseptert fra andre. Jeg tror over hodet ikke at Erna har tenkt det, men jeg bare prøver å forstille meg som eksempel:  “At jeg ber en hel gjeng med ungdom om og ikke begynne å røyke, mens jeg i all frustrasjon snur meg rundt og tar et trekk bak gardinet selv”, det hadde ikke betydd, at jeg var en dårlig leder av den grunn!

 

 

Er det ikke på tide og la henne og de som hjelper oss å styr denne “skuten være i fred”. Alt for mange har klaget og kritisert Erna nå. Jeg følte også at jeg ville gjøre som Erna gjorde med en feil, være med familie og venner! – Og det kommer Erna til å jobbe for at vi alle snart kan gjøre!

Du må gjerne kommentere Ernas tabbe eller bildet over…

 

 

 

I then found this painting on finn.no. I think the limit has been reached, in relation to the criticism of our Prime Minister. She made the mistake of being together with too many family members, but she has apologized and laid down completely flat! Be glad someone is taking this job! I’m sure Erna’s coming and arranging so we can all see each other again soon! What do you think about the situation and the painting?

 

 

 

 

5 kommentarer
    1. Helt enig. Nå må folket bli ferdig med å kritisere henne. Hun har lagt seg flat. Gi henne en bot og la henne fortsette å gjøre den jobben hun er valgt til å gjøre.

    2. Dette bildet er motbydelig og feigt. Fordi budskapet i det er usant, og feigt fordi det i stedet hører hjemme på en diktator som styrer brutalt. Som f.eks. i Syria. Men bedre å skyte spurv med kanoner enn å lage et slikt bilde av en diktator. For gud bedre hvis et sådant skulle bli lagt ut for salg, det kunne jo få følger. Jeg spyr!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg