Et armeringsjern/ A simple tip!

 

Uansett hvor jeg er holder jeg alltid øyene oppe for nye ideer og måter og pynte og dekorere på. Over en tid har jeg tenkt at det finnes så mange måter å pynte til jul, selv om man ikke har verdens største. Plutselig slo det meg at et støpejerns gitter fra f.eks Maxbo er perfekt å dekorere! Så da jeg gikk nedover Bogstadveien forleden stoppet jeg ved siden av byggeplassen og spurte gutta om de kunne gi meg en liten del av den nye “veien” og de var mer en villige! 🙂

Jeg er i gang med noen nye og mer utradisjonelle måter å pynte til jul 🙂

 

Armeringsjern/ gitter!

 

 

Pynt med postkort! Bruk gjerne klyper til å feste gjenstandene

 

 

Nedenfor har jeg funnet frem noen ting jeg kan tenke meg å henge opp!

 

 

Wherever I am, I keep my eyes open for new ideas and ways to decorate. For some time now, I have thought that there are so many ways to decorate for Christmas, even if you don’t have the world’s largest space for a tree. Suddenly it struck me that (norwegian: gitter. Look at the pictures) from Maxbo is perfect to decorate! So when I walked down Bugstadveien the other day, I stopped next to the construction site and asked the guys if they could give me a small part of the new “road” and they were positive! 🙂 I’m working on some new, more unconventional ways to decorate for Christmas and show some results soon 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg