Dette ga meg grunn til å gå!… / The reason I left!..

 

Han trodde at østersen var problemet, men det var mye verre!

 

 

Denne lille reklame, gjør likevel at folk skriver meldinger og spørsmål hver dag til meg ang.  programmet. Jeg deltar i “Første date” på Tv Norge, fordi jeg følte de var flinke til å koble riktige mennesketyper… Ikke at jeg var noe galt mad daten, det er jeg som fremstår som crazy i den episoden. Det jeg ønsket var og ikke komme på tv. Dvs: Når jeg først skjønte at dette ikke var mannen i mitt liv, da stoppet min tolmodighet og jeg fremstår ikke som en høflig og politisk korrekt nordmann. Jeg reiste meg og gikk. Men det var for å verne både ham og meg for å være på tv når det ikke hadde noen fremtid. Når jeg er på tv, handler det om interiør og mye jul, det betyr ikke at jeg ønsker å være en “bråkemaker”…… men, det var kameraer over alt, produsenten elsket at jeg stakk, så jeg ble bedt om et intervju. Jeg hadde drukket en del, så jeg var lettere og overtale,,, Dette intervjuet gjorde at produksjonen mente det ble veldig god tv! Vel… jeg tror ikke jeg kommer så godt ut av det i forhold til hvordan det blir klippet…. Men ifølge produsenten som senere ba meg på lunch, funker dette meget bra for….dem… jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte…

 

Først angret jeg veldig, men nå har jeg har valgt og bare stå for avgjørelsen, derfor legger jeg det ut!

 

Denne gruuuuuuusome østersen var dråpen som rant over, så jeg reiste meg og stakk!…

Det eneste jeg satt og tenkte før forreten kom, var: Hvordan kan jeg få stoppet at dette kommer på tv!, Men planen fungerte ikke!

 

 

Her sitter den søte daten alene og tror jeg kommer tilbake…

Det smeller 26. august!

 

 

This little advertisement, however, makes people write messages to me every day indicating that I should be in “First Date”. I participated in the program because I felt they were good at connecting the right people … I think he was cut, Im the crazy one in the program. I didn’t want this on tv, when I first realized that this was not the man in my life.. I got up and left. But it was to protect both him and me from being on TV when it had no future. When I do TV, it’s all about interiors and a lot of Christmas, it doesn’t mean I want to be a “troublemaker” …… but, there were cameras everywhere, the producer loved that I stuck, so I was asked about an interview. I had been drinking a lot, so I was lighter and persuasive ,,, This interview meant that the production meant it was very good tv! Well … I don’t think I like it so well in terms of how it is cut ….

it comes August 26th

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg