Fest på Løkka / My little party

 

 

På Løkka har jeg denne leiligheten som på sikt skal leie ut. Jeg har brukt koronaen på å pusse opp. Forleden hadde jeg en liten fest der og det beste noen kan gi med er toalettpapir… haha Jeg synes det er det mest flaue å gå og bære på fra kolonialen

Bilder fra festen:

 

 

 

 

 

For anledningen laget jeg en Paulova kake. Men med en feil, kjøpte solbær stede for blåbær, det var ikke å anbefale!

 

 

Den mest praktiske presangen ever! 🙂 “Det trenger ikke å være så fint, det er mye finere! :-)”

 

 

Videoen: Interiøret i leiligheten er hovedsaklig ting jeg har hatt i boder og på lager, overskudd av gamle ting jeg laver noe av selv eller funn fra finn.no eller IKEA.

 

 

renovated this apartment in the Korona and it will be rented out in the long run. I have used the corona to redecorate. The other day I had a small party and the best thing you can give me is toilet paper or wine 🙂
The film below: The interior is things I have left over, from stalls, things I have built or made myself or exciting discoveries on finn.no!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg