Flere tips, bl.a. til “harry-turen”!/ More tips

Bildene er tatt av fotograf: Mona Gundersen

English version, bottom of the page

Instagram: Sigurd Storm

 

Til denne anledningen hadde jeg en del blåtoner så satt til med litt gult, da det ikke er lenge til påsken. Disse bildene er fra en høst-reportasje som var i et blad.

Blomstene i det gamle krystall-fatet, er satt sammen av flere halv-visne buketter, sammen med de gule rosene la jeg til noen kvister.

 

Vasen har blitt noen år gammel og er fra den råkule desig forretnningen Eske på Bislet i Oslo. Den kan selvfølgelig vendes på slik at man ikke ser kronen, to ulike utrykk. Glassene Har min Mor kjøpt til meg og de er fra en alpeby i Frankrike

 

Det blå svenske interiørmagasinet kom til sin rett her. Svenskene er flinke, så ikke glem å kjøp med noen slike blader dersom du skal på Harrytur, det skal jeg!  😉

 

 

For this occasion, I have blue colors in my home. A little yellow I have found, since it is soon Easter.

Along with the yellow roses I have added some small branches.

The vase is from the shop Eske at Bislet in Oslo and the glasses my mother bought for me in a French Alpine village.

The blue interior magazine is Swedish. Do not forget and buy such magazines if you go on a “rednecks” trip to sweden! I’m going to Sweden today! 😉

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg