Forandring/ Changing me and my home…

 

 

Bak lås og slå står både Jesus, Madonna og Barbie bortgjemt. Jeg supplerer med alt fra 200 gamle malerier til helt nye motiver fra i dag 😊

 

 

De kuleste personene som noen gang har eksistert, henger på mine vegger 😀

 

 

For noen år siden var jeg så heldig å få tak i et Harley Davidson speil. Det finnes vist kun 3 av dette speilet og så vidt meg bekjent er designer Carl Lagerfeld en av eierene til et av de andre speilene 😀 Speilet titter frem i midten

 

 

Nå tilsetter jeg en del sorte vinterlige elementer rundt om kring

 

 

I mens jeg holder på….

 

 

Etter:

 

 

I likhet med leiligheten setter jeg i en mørk glansvask i håret. Det er deilig og bli litt ny hehe 😀

 

 

Changing my home after Christmas, and changing my self… 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg