Forbereder meg til å gå i 50 årsdag

 

 

Nå holder jeg på å forberede meg på å dra i 50 årsdag sammen med en venninne av meg. Kleskoden er smoking. Skal jeg være korrekt antrokket….eller skal jeg være varm… Jeg liker å følge den opprinnelige måten å kle seg i smoking og da har man bl.a. hvitt silkeskjerf. Jeg har egentlig ikke vært syk på 10 år, men jeg har klart å pådra meg en ørebetennelse og har faktisk ikke hørsel på det ene øret, så jeg burde ta et skjerf i ull og LUE! Hehee men jeg tror ikke det….

Så kom jeg plutselig på “GULLSKJERFET”…

Eva-Britt venninnen min skal ha på en gull kjole, så mulig jeg tar paljett-duken i gull, jeg egentlig skulle gitt tí presang til Erlend Elias for lenge siden  Ref:  Eoiside 1. Julekalenderen min. Haha: ))Det er 5 minutter ut i episoden!

På messenger sender vi hverandre antrekk og muligheter som to fjortiser 🙂

Utdrag fra Messenger:

 

 

Ja, hva synes dere, skal jeg bruke gull-duken… ? 🙂

Men! Folkens dersom dere skal ut, husk!: Bruk brodder!!! Et enkelt fall kan gjøre livet ditt kortere, seriøst, selv om du er ung!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg