Gjenbruk på en morsom måte! / Re-Use

Instagram: sigurdstorm

English verson, bottom of the page

 

Det trenger ikke være så fancy…

Da jeg på lørdag skulle i en bursdag, bestemte jeg meg for å bruke en reportasje jeg hadde i et magasin, en tom fiskegrateng-eske og en melkekartong som innpakning!

Her klipper jeg ret og slett ut gratengen fra esken… Dette ble kortet!

 

 

For å holde de forskjellige tingene inni presangen sammen, brukte en reportasje med meg, fra et magasin

 

 

Slik ble presanger seende ut, med kortet og en liten krystall-prisme, vertinnen senere kanskje kan bruke som et anheng eller øredobb…. hehe

 

 

Kortes bakside så slik ut: “Her har du gjenbruk for Ingen penger!” 🙂

 

 

Ekstra hyggelig var det om motta denne takken dagen etter på facebook 🙂

Det er jo bare å bruke all fantasi på innpakning. Det kan jo bli mye kulere enn dette! 🙂

 

This gift I packed into a milk carton and I made a card with a “fish box”.. I hung a small crystal prism on the gift so the hostess could later use in a necklace or ear.

Evan a report I had in a magazine also worked as part of the packaging.

Nice to get some nice thanks from the hostess the day after on Facebook 🙂

1 kommentar
    1. POZDRAVLJAM VAS SVE U IME GOSPODNJE, ŽELIM DA ZNATE DA VAS NIKADA NE MOGU ZVESTI POGREŠNO… DOBIO SAM ZAJAM OD 25,000 EURA SA 3% KAMATE OD PRAVOG ZAJMODAVCA. ON SE TAKOĐER BAVI INVESTICIJAMA/KRIPTO VALUTAMA. AKO STE ZAINTERESIRANI, KONTAKTIRAJTE OVOG ZAJMODAVCA KOJI MI JE DAO ZAJAM U ROKU 24 SATA. {[email protected]}

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg