gjør noe ekstra ut av det! / Do it differently

 

Møbler i taket, svevende kandelabere og vaser med blomster på hodet! Slik ser du ut når Halloween-hjemmet mitt står ferdig- Jeg kommer med flere bilder. Her viser jeg kun et eksempel på hvordan du får stolen”satt” i taket!

Jeg kommer tilbake med flere bilder snart!

Stol i taket

Stolen er hengt opp i en krok. Jeg har satt opp to kroker så stolen også kan stå støtt i taket

 

.

 

Ceiling furniture, floating candelabras and flower vases on your head! This is how you look when my Halloween home is ready – this is coming. Here I show just one example of how to get the chair “seated” in the ceiling! I’ll be back with more pictures soon! Chair in the ceiling The chair is hung in a corner. I have set up two hooks so that the chair can also stand firmly in the ceiling

 


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg