Godt nyttår!/ Happy New Year

Kjære lesere. Tusen takk for at dere har fulgt meg. jeg skal prøve og følge opp bloggen så godt det går, med innlegg jevnt og trutt, selv om det ikke blir hver dag 🙂 Jeg vil inspirere og gi tips til løsninger og estetiske utfordringer 🙂

Følg meg på Instagram: Sigurd Storm, der skal jeg prøve å komme med noe hele uken! 🙂

 

Godt nyttår til dere alle, det kan bare bli bedre nå…. denne Koronaen altså!

Sigurd))

Bildet er tatt på Stabekk i vår, da jeg kjøpte en stol hos en møbeltapetserer og derfor fikk egen stol på bussen hjem!

 

Dear readers. Thank you so much for following me. I will try and follow up the blog as best I can, with posts regularly, even if it is not every day 🙂 I want to inspire and give tips for solutions and aesthetic challenges 🙂 Happy New Year to you all, it can only get better now …. this Corona! 

Follow me on Instagram: Sigurd Storm, where I will try to come up with something the whole week! 🙂

The photo was taken at Stabekk last spring, when I bought a chair from a upholsterer and therefore got my own chair on the bus home!

Sigurd))

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg