Gøy eller tragisk…?/ Funny..?

I disse tider trenger vi noe å reagere på!.. dette klippet fra detter meg helt ut!… Det er fra “Sex og singel-liv”!

Forleden la jeg ut et innlegg, hvor jeg skrev at jeg kjeder meg til døde… Og apropos: I´m so bored I could die… følg med nå!

Dette klippet er av de som har satt meg mest ut når det kommer til tv øyeblikker! Jeg vet ikke om jeg jeg skal le eller gråte… 🙁 🙂

Hva synes du?…  Se videosnutten nedenfor!

 

 

 

 

During this period, we may need something we can laugh at … This video rom “Sex in the city”, definitely brings out at least! 🙁

🙁

What, do you think..?

1 kommentar
    1. Hej og velkommen til Spotcap Global Loan Services, jeg hedder Claudia Klein, jeg er långiver og også lånekonsulent.

      Har du et stort behov for økonomisk forstærkning? har du brug for et lån til forskellige formål? hvis dit svar er ja, vil jeg anbefale dig at kontakte min virksomhed via | [email protected] | eller meddel os på WhatsApp: +4915758108767 | og har et lån på din konto inden for 24 timer, fordi vi leverer fremragende lånetjenester over hele verden.

      Vi tilbyder alle slags lånetjenester (Personligt lån, Erhvervslån og mange flere), vi tilbyder både langvarige og kortvarige lån, og du kan også låne op til 15 millioner euro. Mit firma vil hjælpe dig med at nå en række mål med en bred vifte af låneprodukter.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg