Hadde de gått på gaten alene, hadde de ikke sakt et ord!

 

Den hyggelige dagen endte med homohat!

I går var jeg ute på Palmen på Grand hotell og spiste med en venn.

Her noen bilder fra hvordan Palmen ser ut nå etter fornyingen for et par år siden.

Er det ikke flott? 🙂

 

 

 

 

 

 

 

 

JEG HAR ALDRI BLITT MOBBET, KUN BLITT KALT FEMI ELLER HOMO NOEN FÅ GANGER I MITT LIV!…

 

 

På vei hjem, gikk jeg og snakket i tlf med en kamerat, Andreas Estebani W., (Bildet over) da det plutselig et stykke foran meg kom gående en gutte-gjeng med 8 innvandrer gutter. Jeg er ikke engstelig, men jeg vurderte å krysse gaten i ren automatikk, fordi jeg vet jeg er utsatt og kan stikke meg frem. Men jeg fortsatte i samme løype…

De kom nærmere og da de passerte hørte jeg en av dem si: “Er du homo”…  Jeg hadde Andreas på tråden og følte vel en viss styrke i det, så jeg snudde meg og sa, ja jeg er homo og det har jeg ikke valgt selv.  Den ene gutten stønnet: Fy faen, Jævla homo, mens en annen slang et eller annet, annet.. “Dere  burde passe dere sa, jeg, for en dag får en av dere en sønn som er homofil”, guttene ropte igjen noe homo- dritt,, jeg hadde allerede snudd og gått videre!..

Andreas ble mer irritert enn meg på mine veiene. Selv med armyshorts, sort hettegenser og skjegg, skjønte gutta at jeg var homofil. haha Tror ikke jeg vrikker på rumpa, så ganske tydelig de slenger dritt til flere enn meg der ute. Jeg blir ikke sint eller lei meg. Jeg blir bare satt ut fordi de guttene ikke er oppegående nok til å vite hva det dreier seg om. Nøyaktig 20 timer før de passerte meg gikk jeg  nøyaktig samme rute etter å ha vært på Ling Ling, da en ung gutt på deres alder med muslimsk bakgrunn, gikk etter meg noen meter. Jeg snudde meg for jeg skjønte han ville et eller annet. Han hadde sett meg flere ganger i en butikk og han lurte på om jeg var homo og om han kunne bli med meg hjem… Jeg skulle hjem og legge meg og sa jeg til gutten jeg kunne vært faren din”, han smilte og svarte, men jeg liker det :)… Dette skjer stadig. Uansett, det er så mange av dem og de får ikke leve det ut og kan ikke snakke om det!

 

 

Vel, den ene feilen jeg gjorde var å snu meg og si noe. Da jeg kom hjem fortalte jeg venninnen min Eva-Britt Ytterland (Bildet over) om hendelsen og hun, sa jo selvfølgelig noe som er helt riktig, for å beskytte meg: DU SKULLE ALDRI HA KOMMENTERT DET SIGURD “!!!, ropte hun!.. Jeg vet jo at det er det lureste, men jeg ble fristet. Neste gang kan jeg bli slått ned av 8 stykker. Det er ganske tragisk å tenke på av vi er så utsatt fremdeles i vårt eget land, der vi gladelig tar imot mangfold og annerledeshet, som håner oss homofile!… 🙁

En liten hverdagshistorie, jeg ikke håper det blir så mange av!

 

 

Det er alltid evt. hyggelig med kommentarer og skriv de gjerne her på bloggen… På Facebook blir det av og til så mye og de forsvinner nedover veggen og blir borte 🙂

4 kommentarer
    1. Det er ganske utrolig at vi ikke har kommet lenger i 2019 og hverfall at ikke ungdoms er mere tolerante selv om de er invadere.
      Klem Elisabeth

      1. Ja det er trist. De skal tøffe seg ovenfor hverandre. De ønsker og bli tatt godt imot i Norge, men holder på sånn med oss homofile, det er ganske synd 🙁

    2. Min far (kom ut av skapet som 50-åring) ble regelrett slått ned av en guttegjeng som tilfeldig kom forbi. Pokkers pakk! 😖
      Dette er riktignok lenge siden, men fryktelig trist at det fortsatt hetses der ute!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg