Halloween hjemmet mitt/ My Halloween Home

 

Se filmen! Jeg tror vi har en bra Halloween lørdag i møte!

Målet med min blogg er å inspirere, gi tips og ideer til alt mulig som har med estetikk og gjøre. Jeg jobber i tillegg som interiørarkitekt og kan hjelpe deg til å skape det personlig og flott, med løsninger og ting som ingen andre har likt deg. Jeg kan skaffe alt mellom himmel og jord, det finnes ingen grenser… 🙂

Instagram: sigurd storm

English version at the bottom of the page

 

 

Møbler i taket, svevende kandelabere og vaser med blomster på hodet! Slik ser du ut når jeg skal spille inn til Halloween-fest hjemme hos 🙂

Kandelabere som svever og stoler i taket

 

 

Kandelabere som svever…

 

 

Stol i taket

 


Blomstene og vasen er plassert på hodet… For anledningen har jeg sprayet rose-hodene sorte. Et gammelt butikkskilt er stukket gjennom duken. Jeg har sørget for å gni på litt  tekstil-lim på de paljettene i området hvor jeg klippet hull, slik at de ikke skal drysse av. Stangen til skiltet har jeg dekorert med gullglitter så den er mest mulig lik duken, siden har jeg lakket over glitteret. Jeg har plassert en trepinne i toppen av skiltet og malt den øverste delen grønn som stilkene på blomstene. Så er vasen satt på hodet.

 

Stolen er hengt opp i en krok. Jeg har satt opp to kroker så stolen også kan stå støtt i taket, men dersom den kn henger i den ene… så henger den liksom og dingler- det ser ganske kult ut 🙂

.

Kandelaberne er hengt opp med fiskesnor som tåler 10 kg 🙂  Her har jeg for anledningen satt i kunstige “stearinlys” fra IKEA. 59,- for 4 stk Ha en god Halloween feiring, kveld 🙂

 

Videosnutt fra Halloween-spisestuen min:

 

 

 

Furniture in the ceiling, floating candelabra and vases with flowers on your head! How do you look when I’m going to record Halloween party at my house 🙂

Candelabra that floats and chairs in the ceiling
The fake flowers are placed in a vase. I have sprayed the roses black. An old shop sign is stuck through the tablecloth. I have made sure to rub a little textile strap where the palettes have been cut in so that they do not have to sprinkle. The stick to the sign I have decorated with gold glitter so it's the most like the tablecloth, since I have painted over the glitter. I have placed a wooden stick on the top of the sign and painted the top part green like the flowers. Then the vase is on the head.
The chair is hung in a hook. I have set up two hooks so the chair can also stand on the ceiling.
The candelabra are hung up with fishing lines that can withstand 10 kg 🙂
Have a "horrible" evening ... hehe 😉
1 kommentar
    1. statins erectile dysfunction [url=http://www.studiomerliniortodonzia.it/cgi-bin/antibiotici.htm]studiomerliniortodonzia.it/cgi-bin/antibiotici.htm[/url] fibroid herbal treatment

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg