Han er god som gull! Her er en smakebit! / See some of the pictures

Instagram: sigurdstorm

English verson, bottom of the page

 

 

Sammen med bl.a.Kim Erik Strøm produserer vi serien, “En verden uten sidestykke”. Kim Erik er god som gull og han fyller 28 år i dag! Gratulerer! 🙂 Å være fotograf og skulle ha regi i tillegg på meg, er ikke bare, bare når jeg har en tanke om absolutt alt, så regi-jobben måtte vi dele 🙂 Kim Erik er god som gull!

Gjennom serien viser jeg måter å style å pynte opp flere rom i hver episode 2 muligheter i hvert rom. Det kommer alltid en anledning eller et selskap. Mange tips og triks, bod-dekking, samt hvordan man lager ting selv! I tillegg besøker jeg en kjent person i hver episode hvor vi diskuterer interiør etc. Det blir masse humor, mye tanker ideer og fantastiske bilder, som oser over av kreativitet fra en: minimalistisk maximalist! Dette er en kjempe omfattende prosess, som kommer til å ta lang tid å spille inn, da jeg er fullstendig avhengig av å vente på de rette årstider og høytider for å ha riktig stemming utenfor, og varer jeg trenger for sesongene må være i butikken.  Dt er ikke sikkert hor serien kommer, men den kommer. Vi skal ta en avgjørelse  før jul.

Bildet under viser fra jeg rev hele leiligheten til jeg bygger opp alt igjen! Dette er med i første episode. Her sitter jeg med en over 100 år gammel Aftenposten jeg fant i veggen!

 

 

 

 

 

Fra sommer episoden. Klart det kommer scener jeg har vist før, men også masse helt nytt, ingen har sett!

 

 

 

 

 

Her et mer maskulint utrykk… og stoler og diverse møbler og interiør vendt på hodet i Høstepisoden og Halloween!

 

 

 

Her et bilde fra påsken

 

 

Og selvfølgelig jul! Jeg synes det alltid er veldig hyggelig å ha jule på tv i mange ulike reportasjer og program over mange år, og min egen serie på Dagblad.no, men det har blitt veldig mye, så jeg er på mange måter litt lei jeg føler på at jeg er mer enn “Julekongen” Men jule-episoden blir likevel ekstrem i denne serien, tro meg! Juletrær i mange farger! og selvfølgelig den store edelgranen i stuen, som i aviser og annen presse omtales som Norges dyreste juletre

 

 

Her et litt dårlig bilde (tatt fra skjermen) fra jule-episoden. Her er jeg på vei med venner og familie til en jule-sammenkomst. Fra venstre: Shad Tabine, Lilli Bendriss, Rune Brendengen, Christine Storm(søster) Eva-Britt Ytterland

 

 

Today Kim-Erik is 28 years old. We work together on my new interior series. Here are some pictures from different seasons. It will take a while before it is finished, but I guess I know more about where it comes before Christmas. In each episode, I go home to a celebrity and talk about interior.

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg