Her bør du handle julepynt! / Buy your Christmas decorations here!

Hos Konzept HP på Frogner finner man mye fin pynt! Se bildene!

Dette er en av få forretninger som ikke holder seg til en farge palett. De har alt av farger og morsomheter!

 

Ulike dyr i gulltoner! 🙂

Og selvfølgelig noe hyggelige nisser 🙂

Og den optimale julefarven rødt! Flere flotte kuler!

Hit må du komme deg så fort du kan, da ting blir solgt ut hver dag! Adresse: Fredrik Stangs gt 46

Løp og kjøp! :))

 

Episode 18. “Når alkoholen overtar” Denne episoden er kun et intervju med utrolig fine Michael Andreassen. Dessverre endte jeg i noe som holdt på og bli en flystyrt da jeg i episode 19. bl.a. spiller inn musikkvideoen min i Wien. Vi måtte nødlande i Göteborg og etter dette var jeg ferdig med fly for en tid, så jeg nektet på å fly hjem til Norge… Derfor tok jeg tog og da fikk vi ikke  spilt inn niste del av episode 18… 🙁

 

Confirmed HP At Frogner in Fredrik Stangsgate 46
Episode 18 of my calendar. “When the alcohol takes over”

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg