Her gikk kongen på en liten brøler! / The King Makes a Mistake!

 

Jeg legger spesielt godt merke til detaljer og kan med hånden på hjertet si at Kongen ikke pleier og gjøre denne feilen, men litt morsomt er det at han også gjør feil, for jeg regner med at han selv gjorde dette… Nederste knapp, skal aldri være igjen!

Jeg la merke til reportasjen da jeg satt i venteværelse hos tannlegen

 


Man kan mene mye og velge og ikke forholde seg til etikette-regler i samfunnet vi lever i, men en ting kan jeg love deg, det er ikke bare mer behagelig å sitte når den nederste knappen er igjen, det ser også mye penere ut. Når kun den øverste er igjen, løfter jakken seg, så man får en liten ”fotballmage”. Den nederste knappen er bare til pynt! 🙂

Jeg mener det er helt opplagt at det ser bedre ut at den er der og ikke er i bruk, hva synes du?

https://www.careofcarl.no/no/carlmagazine/lesersporsmal/2017/12/01/hvilke-knapper-skal-kneppes-pa-dressjakken.html?fbclid=IwAR0dJqPZGYJ31uMOzlwfWpZd3B8dxg9ZGrQ5l4c1qWIH7wjV1UtvTQV0GA4

 

 The bottom button should always be open, it is rarely the King makes such a mistake. This is an ethical rule and it is much more comfortable to sit when the next button is open!

2 kommentarer
    1. Det er bare mennesker som kan finne på noe så dumt som å sette på en knapp som “etter reglene” ikke skal brukes…🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg