Hjelpes…mimrer i pandemien / Memories

Klining under et teppet, nakne rumper og mye mer er hva vi opplevde i bakken da vi hadde våre syyyykt morsomme weekender til Hemsedal før pandemien brøt ut!

I anledning min gode venninne Line Kristiansen sin bursdag, legger jeg ut en film fra en av våre etterlengtete 1. mai weekender i Hemsedal. Gratulerer kjære Line. Gleder meg til å dra til Hemsedal snart….igjen 🙂

 

Nederst på siden ligger lenken til en filmen jeg har laget.

Bildene er skjermbilder fra videoen.

Det ble faktisk en lite kø da jeg la dette arket ved siden av meg på pleddet. Men hvor vidt det var for at folk ville sjekke gal-skapet, slå av en prat eller noen annet… orker jeg ikke å snakke om 🙂 hahah

Bildet nedenfor er filmtriks!

Purken måtte også selvfølgelig dukke opp, men de forsvant raskt da jeg dro frem A4arket…  Hahaha

 

 

 

SAVNER VILT GALSKAP :)) . HVA SAVNER DU MEST? 🙂

 

Kissing under the rug, naked buttocks and much more is what we experienced in weekends tin Hemsedal before the pandemic broke out!

On the occasion of my good friend Line Kristiansen’s birthday, I am posting a film from one of our long-awaited May 1 weekends in Hemsedal. Congratulations dear Line. Can’t wait to go to Hemsedal soon …. again 🙂
Over: is the link to a movie I made. The images are screenshots from the video. There was actually a small queue when I put this sheet next to me on the blanket. But how far it was that people wanted to check the madness, have chat or something else … I can not bear to talk about 🙂 haha

Just a kissing ricks in the picture!

Of course, the cops also had to show up, but they quickly disappeared when I pulled out the  … Hahaha

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg