Høst kaos hos meg /Chaos in my home

 

 

 

Jeg får knapt gjort om leiligheten til høst, før jeg for tv, står klar med jul!

Jeg har byttet gardiner i flere rom, hengt opp andre bilder og malerier. Jeg bytter ut det meste av løs dekor med andre puter, pledd lysestaker, vaser og skulpturer.

Temaet er sort og gull, så nå sprayer jeg kunstige roser sorte

 

 

 

Så henger de på en stang og tørker litt, før de blir slengt oppi vaser og inn i montere 🙂

 

 

Kaos over alt! Jeg bytter også ut bordlamper. Apropos: Bordlamper er den viktigste lyskilden i forhold til hyggelige lys i boligen din. Så er du ikke fornøyd med lyset, kan det være fordi du har feil styrke på lyspærene eller fordi de rett og slett ikke har boldlamper… 🙁 I tillegg burde man ha dimmer på alle lamper, det kan kjøpes på Jernia eller Clas Ollson)

 

 

Her har jeg hengt opp overdimensjonerte prismer i gull på lysmasjettene! 🙂

 

 

På veggen har jeg hengt opp et stort bilde. Opprinnelig er dette en “skillevegg”

 

 

Vasen er satt opp ned. Inni har jeg plassert en sort rose og på toppen en krone i treverk

 

 

Balkongdøren har fått nye gardiner og ute har jeg satt opp litt dekor som matcher høstfargene i bakgrunnen

 

 

 

 

I hardly get decorating finesse for fall before I have to change for again for Christmas recording. This fall I have exchanged curtains in several rooms, hung up other pictures and paintings. I replace all loose decor with other pillows, blankets candles, vases and sculptures. This fall is use black and gold colors , so now I spray some fake roses black Then they hang on a rod and dry a little before I put them in to vases and into the glas cases 🙂 I also replace table lamps. Apropos: table lamps are the most important light source in terms of cozy lights in your home. If u dont, happy with the light, it may be because you have the wrong strength on the light bulbs or because they simply do not have table lamps … 🙁 Here I have hung up oversized prisms in gold.

On the wall I have hung up a big picture. The vase is set up. Inside I have placed a black rose and on top a crown of wood. The balcony door has got new curtains and outside I have put up some decor that matching the fall 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg