Høstbordet mitt/ My Fall Dining table

 

 

Bærekraftig! For mitt vedkommende holder det å ha “Skrik” på serviettene … 🙂  Motivet er jo ikke alltid så hyggelig…

Et lite gjensyn:

Bordet er ganske enkelt De gamle talerkenene med roser og markblomster har jeg med meg fra jeg var liten. De passer fint inn med farvene fra høstbladene…

 

 

Her har jeg kun brukt løvblad som lå på bakken i Botanisk have. Bruk naturen!

Linduken har jeg strøket sånn halvveis, så noe er faktisk overlatt til tilfeldighetene 😉 Det heter seg,” at lin godt kan være litt “krøllete”

 

 

Serviettene er kjøpt på Glassmagasinet. De og flere Munch-motiver å få tak i på servietter å¨ Munch museet

 

 

The table is decorated simple. I’ve used plates from when I was small and I bought napkins with “screams” of Edvard Munch 🙂

5 kommentarer
    1. Så herlig Storm💜
      Mener jeg kjenner igjen dette serviset . Min manns mor hadde også dette …
      Tror hun gjerne fikk det til sitt første bryllup i -39…
      Da det skulle deles etter henne så takket jeg nei- men det er interessant å se at du tar vare på ditt !!💜
      Gleder meg til du setter igang med prosjekt JUL! Skulle bare ønske at jeg kunne være der og hjelpe deg !💜

    2. Du er så kreativ💖💖💖
      Fantastisk tips ang høstløvet!
      Skal lete etter dette og bruke det som bordpynt😍

      Tusen takk for tips!

    3. Hi netizens, amidst my divorce process, i know my partner had a lot of skeletons in his wardrobe. I tried severally to expose him but he was one step ahead of not until i met a jewsih hacker, named Dr Joel, he was able to hack my partner’s phone within hours i promise you. He is the best thing that has happened to me this year because it gave me opportunity to expose my partner to his righteous family who always think i am the problem in the marriage. Reach him on
      ([email protected]) or WA (+1-252-512-0391)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg