Hun døde, dage etter at hun intervjuet meg!/ She died the day after …

 

 

“Denne har Sigurd ligget seg til”, skrev hun, før det ble gjort om. Jeg ble helt ut av meg! Jeg la aldri ut dette intervjuet. Jeg klarte det ikke. Jeg har alltid hatt en lett måte å komme i kontakt med folk og kommer godt overens med alle journalister jeg har hatt saker med.

Ang. YouTube lenken jeg la ut i går- så fulgte det også den gangen med et intervju, som jeg aldri la ut. Da journalisten spør hvor jeg har fått Barbie´ne Krystle og Alexis fra, svarte jeg: De har jeg nesten ligget meg til” svarte jeg. Ordet: nesten, putter vi inn ulike steder, fordi det gjør om på hele sammenhengen! Jeg sa nesten fordi det, IKKE hadde skjedd! Men da intervjuet og reportasjen kom, ble jeg helt ut av meg. Disse har Sigurd ligget seg til, stod det.! Det var flere ting jeg reagerte på mens hun var hos meg. Jeg ble bl.a. spurt om priser på ting som hun opplagt skjønte kostet mye. Det er aldri gøy å svare på slikt, da det ikke er veldig imponerende å ha fått tak i noe som er dyrt. Det er alltid mye morsommere å skryte av noe fint du har fått i sak i rimelig! Jeg ble så oppgitt av situasjonen og fortalte min Mor om hendelsen. “karma tar henne”, sa jeg til Mor. Dagen etter kom intervjuet ut og jeg fikk sjokk over at hun hadde skrevet at jeg fortalte at jeg hadde ligget meg til dukene. Saken var at jeg hadde vært å date med en som hadde disse dukkene og dagen etter kontaktet jeg ham, møtte ham og betalte for dem. Jeg spurte journalisten om hun kunne  sette inn ordet “nesten” da det forandrer hele sammenhengen. hun tekstet meg tilbake at hun skulle gjøre det… Dagen etter så jeg at hun ikke hadde gjort det, men kun hadde tilførte: Sier Sigurd leende… Jeg fikk tilsendt kommentarer fra folk jeg ikke kjenner. Jeg prøvde å ringe journalisten igjen, men hun svarte ikke. Så ringte jeg tv 2. De fortalte meg at hun døde den natten av slag…. Kun 52 år gammel. Jeg knakk sammen og bare gråt. jeg fikk så dårlig samvittighet over det jag hadde sagt ang. karma, dette fortjente hun jo ikke! Jeg følte det så tungt og vondt at jeg aldri delte denne saken 🙁

Men her er saken: I dag er jeg mer bekymret over at det ble ´for mye Barbie´greier som jeg skrev i forrige innlegg fikk jeg tilsendt 250 stykker fra folk i hel Norge i posten 🙂 …..

https://www.tv2.no/a/8355029/

 

She wrote that I had been lying to the dolls in question. Even though I almost said it changes the whole context … When I called her reporter she was going write “almost”. The only thing she did was write that I said it laughing … I tried to call her again, but got the tv from Tv 2 that she died that night. I felt so bad, and cried because I had slowly told my Mother that karma was going to take her. But she didn’t deserve this! Over is the link, I never posted:

 

1 kommentar
    1. Hei, jeg heter Claudia Klein, jeg er utlåner og er også finansiell konsulent.

      Har du stort behov for økonomisk forsterkning? Trenger du et lån til forskjellige formål? hvis svaret ditt er ja, vil jeg anbefale deg å kontakte firmaet via | [email protected] | eller send oss ​​en beskjed på WhatsApp: +4915758108767 | og ha et lån på kontoen din innen 24 timer fordi vi tilbyr utmerkede lånetjenester over hele verden.

      Vi tilbyr alle slags lånetjenester (personlig lån, forretningslån og mange flere), vi tilbyr både langsiktige og kortsiktige lån, og du kan også låne opptil 15 millioner euro. Jeg vil hjelpe deg med å oppnå en rekke mål med et bredt spekter av låneprodukter.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg