Hun er den eneste som har fått gullring av meg! / The gold ring

Mor gikk til gullsmeden og bestilte ring.

 

 

 

I dag har min første barnekjærste bursdag!  Titti og jeg var litt barnekjærester: Hver gang jeg minner henne på at det egentlig skulle vært oss, ler vi. Titti fant seg jo etterhvert en annen fyr og det gjorde jo på alle måter jeg også hehe… Jeg var så opptatt av Titti, hun var helt spesiell…
Mor gikk derfor til gullsmeden og Jeg “fridde” til Titti..

 

Nydelige lille Titti ble en strålende vakker dame. Her i en yndig pepitarutete kjole og jeg i lederhosen. (Jeg er halvt Østerrisk)

 

Titte gikk i det vi den gang kalte “Den sorte barnehaven” og jeg gikk i den røde. Dette var to gamle nydelige tømmer barnehaver som lå gjerde i gjerde.

Mor bestilte en liten gullring til Titti som jeg en morgen ga henne. Jeg ropte på Titti gjennom gjerdet og hun kom løpende. Så tok jeg frem ringen og ba henne komme med hånden. Gjennom gjerdet satte jeg ringen på fingeren hennes! 🙂 Det er vel en ganske søt historie! :))

 

 

Today, she has birthday, my first baby girl friend 🙂 Every time I remind her that it really should be us, we laugh. Titti eventually found another guy and I did the same! hehe. Ironically, on the other hand, I think the relationship we had meant most to me:) My Mother went to the jeweler store and bought a gold ring to Titti. Titte went into what we called “The black kindergarten” and I went in the red. These were two old beautiful timber nurseries that lay fence in fence.  One morning I gave Titti the ring. I shouted at Titti through the fence and she came running. Then I took out the ring and asked her to come by the hand. Through the fence I put the ring on her finger! 🙂 It is a pretty sweet story! :))

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg