Hva en «fyllekule» skulle føre til… Being drunk brought me goodness

Bildet er fra soverommet mitt i Gabels gate

Nå som Herlige Hjem er uten med podcast, hvor jeg gjester, tenker jeg å skrive litt om historie bak hvordan det startet for meg.

I 2011 møtte jeg en viktig person som satte meg i forbindelse med TV, uten at jeg selv visste noe om det. Dette ga meg muligheten til å nå ut til mange via å inspirere å gi tips og råd om interiør og andre type løsninger. Jeg var rett og slett på by´n da vedkommende dukket opp, vi ble venner på Facebook og det var det, trodde jeg.

Siden Herlige Hjem podcasten er ete i dag med en episode som jeg gjester, vil jeg fortelle litt om historien bak dette.

JEG FIKK PRMIERE SHOWET

Jeg møtte Johannes brun! Få dager etter at jeg hadde møtt Johannes, som er regisør, skuespiller og programleder for quizen på TV Norge i «gamle dager» , ringte det fra produksjonselskapet til TV Norge. De hadde vært inne på min Facebook og sett i albummene mine. De hadde tydelig peiling på research og kunne sin jobb! Johannes har alltid tenkt muligheter! Jeg ble spurt om å ha hjemmet mitt i åpningsprogrammet med jul, til den nye serien som var under produksjon for TV Norge, nemlig Herlige hjem. Det rare var at jeg svarte nei! Jeg hadde over flere år hatt jul i alle type blader, magasiner og aviser også noe tv, men jeg hadde fått nok av å være han med julen! Men de ga seg ikke og jeg husker jeg satt på en balkong i Hellas, ironisk nok og diskuterte jul med palmer rundt meg. Jeg sa til vedkommende at jeg kunne være med, men da ble de nødt til å filme hjemmet mitt slik det var nå, nemlig sommer.

 

«Jeg var lei av og bare være jul, jeg er mye mer enn det!»

TV Norge og FEM. Her med programleder Birgitte Lund Nakken i julespesialen til Herlige Hjem

 

De så sitt snitt til å tilby meg sommerinnslag, mot at de også fikk filme mitt julehjem som åpningsnummer! PÅ denne måten fikk de lurt meg med… 🙂 Og det er gøy.

Timer før juleinnslaget kom på skjermen, ble jeg stilt til veggs og tilbudt avtaler med to ulike selskaper. Jeg tør si jeg er svært lojal, så jeg klarte ikke å avise den ene. Til tross for at jeg kan virke frempå, er jeg ganske beskjeden og den siden av meg som kan være sterk, var ikke sterk nok på denne tiden. Det var dumt for i vårt land er vanskelig å komme igjennom med ting som er annerledes, Det blir likevel lavet diverse nye reportasjer hvert år fra mitt hjem med jul i alt fra nyhetssendinger, Radiokanaler, Dagsnytt 18, Kvelden før kvelden, God morgen Norge, God kveld Norge osv. Det kommer også reportasjer meg andre høytider og sesonger innimellom.

Den gangen ante jeg ikke at dette ville gjøre meg til den mange kaller «Julekongen»
Etterhvert har jeg også fått mine egen serie på 25 episoder på Dagbladet.no med navnet «Julekongen Sigurd Storm».

Men jeg ønsker og inspirere med mer en bare jul, så ønsket er at Ola Norman generelt åpner øynene og ser mer en kun, det skandinaviske og etter min mening kjedelige utrykket de fleste har rundt seg for tiden.

Det er litt tidlig for jul nå, men her er uansett innslaget fra sommer episoden jeg fikk på Herlige Hjem med sommer. Mitt hjem kommer som siste halvdel av episoden: https://www.dplay.no/programmer/herlige-hjem  det starter 22:28 minutter ut i episoden.

 

SØK OPP: Herlige Hjem podcasten, på Spotify eller iTunes. Hvor jeg er gjest i showet i dag!

Spotify : https://open.spotify.com/episode/3lMeu82tH1Ds1HmJNiyjGK?si=AXZHuNk7TF-Dm-aV0n2Dsg&fbclid=IwAR2mT99I90b3laDPZ-V0kS6C7_aJFJSHpZbG5oMMrzf7JrqoUSeA5jjsOh4

 

 

In 2011, I met an important person who put me in touch with TV, without me even knowing anything about it. This gave me the opportunity to reach out to many and to inspiring and give tips and advice on interiors and other types of solutions. I was drinking wine with friends, when he showed up, we became friends on Facebook and that was it, I thought. Since the Herlige Hjem podcast is eating today with an episode that I am hosting, I want to tell a little about the story behind this.

 

I GOT THE PREMIERE OF THE SHOW

 

The person I met was Johannes Brun Director. He is an actor and host of the quiz on TV Norway in the “old days”, it called from the production company TV Norway. They had been inside me and looked at my albums at facebook. They had a clear bearing on research and knew their job! Johannes has always thought of possibilities! I was asked to have my home in the opening program with Christmas, for the new series that was in production for TV Norway, namely Herlige Hjem. The strange thing was that I answered no! For several years I had had Christmas in all kinds of magazines, magazines and newspapers, even some TV, but I had had enough of being him with all the Christmas! But they did not give up and I remember sitting on a balcony in Greece, ironically, discussing Christmas with palm trees around me. I told the person that I could join, but then they had to film my home as it was now, namely summer.

 

“I was tired of just being Christmas, I’m much more than that!”

 

They saw their cut to offer me summer features, in exchange for them also being able to film my Christmas home as the opening number! In this way they tricked me with … 🙂 And it’s fun. Hours before the Christmas feature came on the screen, I was put to the wall and offered deals with two different companies. I dare say I’m very loyal, so I could not newspaper one. Despite the fact that I can seem forward, I am quite modest and the side of me that can be strong was not strong enough at this time. It was stupid because in our country it is difficult to get through with things that are different, There are still various new reports made every year from my home with Christmas in everything from news broadcasts, Radio channels, Dagsnytt 18, Kvelden før kvelden, God morgen Norge, God kveld Norgey etc. There are also reports from other holidays and seasons from time to time. At that time I did not anticipate that this would make me the one many call “The Christmas King” And eventually I got my own series of 25 episodes on Dagbladet.no with the name “Christmas King Sigurd Storm”.

But I want and inspire with more than just Christmas, so the wish is that Norweian people generally opens the eyes and sees more than just, the Scandinavian and in my opinion boring expression most people have around them at the moment. It’s a little early for Christmas now, but here’s the feature from the summer episode I got at Herlige Hjem with summer. My home comes as the last half of the episode.: https://www.dplay.no/programmer/herlige-hjem It starts 22:28 minutes put in the episode.

Look up, the podcast of Herlige Hjem podcasten, I hosting the show. Spotify or iTunes!

Spotify : https://open.spotify.com/episode/3lMeu82tH1Ds1HmJNiyjGK?si=AXZHuNk7TF-Dm-aV0n2Dsg&fbclid=IwAR2mT99I90b3laDPZ-V0kS6C7_aJFJSHpZbG5oMMrzf7JrqoUSeA5jjsOh4

 

1 kommentar
    1. Hei, jeg heter Claudia Klein, jeg er utlåner og er også finansiell konsulent.

      Har du stort behov for økonomisk forsterkning? Trenger du et lån til forskjellige formål? hvis svaret ditt er ja, vil jeg anbefale deg å kontakte firmaet via | [email protected] | eller send oss ​​en beskjed på WhatsApp: +4915758108767 | og ha et lån på kontoen din innen 24 timer fordi vi tilbyr utmerkede lånetjenester over hele verden.

      Vi tilbyr alle slags lånetjenester (personlig lån, forretningslån og mange flere), vi tilbyr både langsiktige og kortsiktige lån, og du kan også låne opptil 15 millioner euro. Jeg vil hjelpe deg med å oppnå en rekke mål med et bredt spekter av låneprodukter.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg