Hva gjør jeg når julen er over…

Det er flere som lurer på hva jeg gjør resten av året, når julen  er over, og julepynten er pakket ned. Jeg er I overkant kreativ og det stopper ikke her! Jeg bruker mye av tiden min på interiør og styling hjemme som jeg legger ut på bloggen min.

Trist syn.. Det eneste som lå igjen i en krok, var restene etter en av min mormors gamle glasskuler 🙁

Jeg er også interiørarkitekt, så jeg tar også oppdrag for firmaer og privatpersoner, som trenger veiledning, tips og råd. Jeg gjør alle stiler og vet du ikke hva du liker selv, så har jeg mine metoder hvor jeg ser det! :)Det trenger ikke og koste allverden- verken det å bruke meg eller mulighetene eller tingene jeg finner!

Jeg tar også imot mindre oppdrag som styling ved salg av bolig eller hjelp med garderoben og nye klær! : ) Då bare si fra eller tilby meg morsomme jobber! [email protected]

 

Utenom dette produserer vi og spiller inn til en ny serie hjemme hos meg hvor jeg tar for meg alt av tips og ideer I boligen gjennom et helt år. Jeg skal også besøke  spennende gjester som bl.a. Anna Anka og snakke om interiør og mer.

Min mentor foreslo at jeg kunne skrive at det er viktig å koble litt av med andre ting og hente ny inspirasjon!  Men det er bare tull, for jeg kobler sjeldent av… Vet ikke hvor hun leser slike klisjeer, men det er ikke helt min stil å koble av! Sorry … hehe  Inspirasjonen skjer mens jeg er “på” og det er jeg omtrent hele tiden, selv når jeg sover, Soving er jo det kjedeligste jeg vet! 🙂

 

Forleden var jeg forresten  med i en tv greie, som jeg egentlig valgte å trekke meg fra midt I innspillingen da jeg følte dette ble helt feil for meg. Men det førte til så mye dramatikk at jeg ikke fikk unngått det, så det ender på skjermen senere I år .HJELP! Dette kommer jeg tilbake til snart!

Ellers er jeg veldig glad I å være sammen med vennene mine og gjøre morsomme og hyggelige ting. Jeg skal bli flinkere å legge ut ting fra anledninger, hvor jeg også vil fokusere på estetikk tips og ideer via bildene!!!

Så har jeg omsider kommet meg på Snapshat- så følg meg gjerne der. Mentor-babe har vist planlagt at jeg skal være rimelig aktiv der, så håper jeg klarer det! hehe 🙂

Følg meg gjerne på Snap:  Sigurd Storm   🙂

6 kommentarer
    1. Digger det du gjør❤️ Lag flere programmer…please❤️De fleste interiør og oppussingsprogrammer er gørr kjedelige….ingen med «vår» smak☹️ Jeg liker maximalisme ikke minimalisme….. Hilsen Sølvi

      1. Hei igjen🙂Jeg har sendt deg en kommentar🙂Hadde vært hyggelig om du kunne svare?. Mvh Sølvi

      2. Jeg er litt enig, men selv beskriver jeg min stil som en minimalistisk, maximalisme, da jeg ikke propper inn ting over alt. Dette kommer jeg tilbake til 🙂 Det blir en serie med veldig mye kreativitet. Jeg blir veldig glad for kommentaren 🙂

    2. Du er en dyktig stylist😍Følger deg ivrig!Og for en inspirasjon du gir ut😀Digger det du gjør❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg