I morgen er jeg på Vestkant-torvet! Come and have a look!

Louis Vuitton, Georg Jensen, Gant, Ralph Lauren Osborn & little er noen av merkene min lillesøster og jeg skal selge på Vestkanttorvet i morgen. Selvfølgelig kommer det jalla og gøy i tillegg, men mye seriøse og fine ting!. Bildene er kun en bitteliten smakebit av noen ting. Hadde dessverre ikke mulighet til å ta bilder av mer enn akkurat det som lå øverst i en kasse.

 

Disse jule-kulene er fra Glassklart As: Se siden deres: https://glassklart.as. Her er det førstemann til mølla!

Noen få interiørartikler. Jeg selger til og med min egen fotball…. ubrukt og jeg kan signere den om ønskelig! Hahaha

Dette er kun en smakebit av masse fine klær fra medium til XL.

Også noen fantastiske kofter, hvor bare broderiet er verdt en formue.

 

Og selvfølgelig mine egne julekuller jeg har designet. Dette er kun 3 ulike typer, jeg selger 10 forskjellige på Vestkanttorvet i morgne. Kom fra kl 10:00! 🙂

 

Louis Vuitton, Georg Jensen, Gant, Ralph Lauren Osborn & little are some of the brands my little sister and I will sell at Vestkanttorvet tomorrow. Of course there are lots of jalla in addition. The pictures are just a tiny taste of extremely good things. These Christmas balls are from Glassklart As: See their page: https://glassklart.as Here it is first come, first served! More interior items and of course my own designed Christmas balls in 10 different designs. Come from 10:00!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg