Ikke gi meg blomster før jeg skal begraves! ;) Don’t give me flowers until I’m buried!

 

Instagram: sigurd storm

English version at the bottom of the page

 

Midt i desember byttet jeg ut treet og fargene i spisestuen min, fra sølv og gull til rødt

 

Rødt gir så utrolig harmonisk og varm stemning

 

treet, er pyntet i gammeldags stil. ett og slett en gran som er litt skakk 🙂

Her er det ornamenter fra eventyr og og gamle minner

Gran og en rød sløyfe pryder det gamle maleriet. Den russiske samuaren kjøpte jeg på et marked i Danmark for over 20 år siden og den lille tv´n som spiller musikk og har mennesker og tog som beveger seg, kjøpte jeg på tivoliet i København for 3 år siden 🙂

Her kommer episode 25 av kalenderen min: Ikke gi meg blomster før jeg skal begraves!

in medio December I change to red in my dining room. Then the white tree disappears and it becomes old-fashioned Christmas.

Episode 25 of my calendar. “Don’t give me flowers before I’m buried” 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg