Ja det provoserte meg! My wish for all of us…

 

Diamanter i hele treet!?  Ja jeg slakter slikt!

Da jeg ble bedt om å gi dom til verdens dyreste juletre, var jeg redd jeg ikke hadde mye og si, men det var før jeg så det! Noe så kjedelig! Det har aldri vært galt at den som bærer diamantene, hart et pent utgangspunkt.. Man trenger ikke mye for for å slå dette, og jeg sier som jeg alltid gjør: Man trenger ikke å bruke all verden for å skape et lignende utrykk mitt tre gjør eller noe annet lekkert! 🙂

“Får jeg en gang spørsmål om å dekorere et juletre til 144 milioner kroner. Skal treet ha leker og nyttige ting så barn fra alle verdens “vanskelige” hjørner, skal få plukke det de aller mest ønsker seg”

Dagbladet, Børsen. Her er dommen:

 

https://www.borsen.no/livsstil/slakter-verdens-dyreste-juletre/71925555

 

Gjensyn: Mitt juletre kom seg i 8 norske aviser på en uke, synes det holdt i massevis 🙂

https://www.aftenposten.no/bolig/i/9vkjlp/juletreet-er-forsikret-for-en-halv-million-kroner-jeg-blir-liksom-aldri-helt-ferdig

 

Episode 19. Mitt juleønske til verden. Musikkvideoen min:

The link above is my song and my wish for everyone

 

Diamonds in the whole tree !? Yes I slaughter such!


When I was asked to give judgment to the world's most expensive Christmas tree, I was afraid I didn't have much to say, but that was before I saw it! Something so boring! It has never been wrong that the bearer of diamonds has a pretty good starting point. You don't need much to beat this, and I say as I always do: You don't have to use the whole world to create a similar expression for my tree do or something else delicious! 🙂

"Once upon a time I have questions about decorating a Christmas tree for 144 million kroner. Should the tree have toys and useful things so that children from all the" difficult "corners of the world will be able to pick what they most want"
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg