Hånet Jan Thomas meg,.. eller var han bare ikke enig/ Jan Thomas did not agree…

 

Da jeg fikk tommel opp på trikken, fikk jeg panikk – Da jeg ba podcast sjefen min Børge Kraft-Pettersen slette hele podcasten. I tillegg hadde vi hatt besøk av en psykisk ustabil person, som alle ønsket ut av opplegget vårt, så derfor ble det flere grunner til å slette hele greia.  Da jeg mottok ros på trikker og busser orket jeg ikke mer haha jeg vet det er ironisk. “Ikke hør på den podcasten sa jeg til flere”! Nå er vi tilbake ”Nesten normale” Børge Kraft-Pettersen like fin og flott som alltid og jeg noe mer forberedt og rolig… håper jeg… Men det kommer mye rart!

 

Ang. Jan Thomas og Einar skal som skal ha snakket om meg i deres podcast, må jeg innrømme at jeg enda ikke har lyttet ordentlig til den episoden deres . Jeg har kun hatt på meg headsettet til en jeg kjenner og da satt med masse folk rundt oss, så jeg fikk ikke hørt det så nøye. Jeg skal høre på hele! Folk mente at Jan Thomas hånet meg.

 

Jeg har ambivalente følelser med og bli gjenkjent for annet en design og interiør…  Jeg er veldig naturlig og orker ikke å fremstå som falsk. Jeg tar  meg sjeldent sammen om jeg ikke er i topp humør eller når jeg går i mine egne tanker, så da er det ikke noe gøy om noen tror  man er overlegen, sur eller noe sånt… Det er alltid hyggelig med snille ord ang. interiøret og julen jeg har på tv, men jeg fikk panikk da folk plutselig begynte å kjenne meg igjen fra ”første date”. Det ble litt drama da jeg valgte å forlate daten midt i innspillingen, men jeg tror ikke at programmet var så voldsomt i seg selv i hvert fall ikke om man ser hele episoden. Men Se & Hør og Dagbladet klippet det til , slik at jeg skulle fremstå enda verre enn jeg var…

– Da jeg i tillegg fikk vite av Einar Tørnquist henviser til ”Første date” og sammenligner Jan Thomas og meg, synes jeg nesten det ble pinlig. Jan Thomas skal ha gjort som at  han ikke ville svare… I podcasten vår dukket det naturlig opp, så da ble det en prat om det. Jeg vet egentlig ikke hvor interessant det  er…men, men

Bildet nedenfor er fra ” Første date” episoden, Einar og Jan Thomas snakker om.

I følge folk som kjenner oss begge har visst Jan Thomas og jeg mer lik humor og tanker rund livet enn vi er like av utseende. Jeg har skjegget for å se litt eldre ut og tar jeg det bort ligener jeg nok mer på Terje Shrøder 🙂  tre så ulike personer-merkelig trekant hehe

Her er episoden vår: https://anchor.fm/nesten-normale/episodes/Da-Jan-Thomas-hnte-Sigurd—Nesten-Normale—Episode-2-e94a1a?fbclid=IwAR2XY5XUj2hUzKwoqo7w-UH4fC5WfHkLlNOUsMkYqJhcP6Ssap4KSVXWV7g

 

I panicked when people recognized me and gave us a thumbs up for the podcast, so we deleted the whole thing. I have an ambivalence when it comes to it and being recognized for things I’ve done in the media. The response around the interior is always nice, but since I was on the first date, there has been some ambivalence. When Jan Thomas and Einar recorded this episode and compared Jan Thomas and me, it was embarrassing! …. The link to our new podcast is over. Børge Kraft-Pettersen an me,

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg