Jeg benytter meg av alt! I take advantage of everything!

 

 

Et lite hverdagstips!

Uansett hvor jeg er, ser jeg alltid rundt meg om det er noe jeg kan få bruk for i en sammenheng.

Man har ikke lov å plukke blomster i Botanisk have, men når de er klippet ned og lagt i en kontainer, da er det greit!

 

 

 

 

Tlf´en min setter jeg bare fra meg og da er alt gjort på noen fa sekunder 🙂 Sammen med disse t-lysestakene synes jeg blomstene ble veldig fine..? 🙂

 

 

 

 

 

 No matter where I am, I always look around if there is something I can use. In the btanic garden, it is not allowed to pick flowers, but when they are in a container, then it is well allowed. I just put the camera away on some tree trunks. The bouquet was nice!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg