Jeg ble sponset av Corona! My Corona memory

 

 

Instagram: sigurdstorm

English verson, bottom of the page

 

 

Et lite gjensyn 🙂

Jeg fikk flyet til å snu på rullebanen!  Med nyfarget mørkt hår, tok jeg imot min første og siste Corona! Jeg hater nemlig øl! hehe

I Chicago så jeg på klokken i det flyet skulle gå! Flyet på rullebanen snudde da jeg heseblesende fortalte at jeg ikke hadde sjans til å rekke frem i tide! Capteinen hadde tydeligvis fortalt hva som foregikk til passasjerene, så da vi gikk nedover midtgangen jublet alle sammen.

 

I 1997 vant jeg Norgesmesterskap i disco, da “Macarena herjet jorden”! Jeg har har alltid vært glad i å danse og mine søsken og jeg ble sendt på danseskole da vi var 4 år. Hvor vidt dette har gitt meg noe, aner jeg ikke..
Jeg ble plukket ut på dansegulvet i et diskotek. En kvinnelig finalist og jeg skulle representere Norge, etter å ha danset meg gjennom flere weekender på ulik steder. Jeg vant Norgesmesterskapet i 1997

 

Bildet: Minnetavlen min

 

Finalen skulle gå av stabelen i Mexico City. På vei til Mexico Var jeg mer opptatt av å handle på Harrodes på Chicago flyplass, enn å rekke flyet, så da jeg så på klokken, hadde avgangstidspunktet passert. Åh gud som vi løp! Løp og løp. I Gaten ble vi stoppet og det var null håp ble det sagt!… Jeg fortalte om forholdet, at det var WM og at konkurransen skulle finne sted samme kveld, slik at et nytt fly dagen efter ikke kunne hjelpe… Da ringte de piloten og flyet snudde! Flyet hadde begynt å sette opp farten da de fikk beskjed, men de tok denne WM deltagelse meget seriøst!

Jeg har aldri vært spesielt glad i smake av alkohol. Noe som gjør at jeg har 50 % farris i all vi jeg drikker. Øl har jeg aldri våget, ikke etter at jeg tok en slurk som 16 åring…. Men..

Alle de 350 deltakerne drakk før konkurransen. Corona var sponsor for anledningen, men jeg ville ikke ha en dråpe. 20 minutter før finalen ,klarte hotellet vi var på og oppdrive noe sprit, jeg helte det i meg på styrten for å bli litt fin i farta, så danset jeg meg til 12 plass!

Siden ringte jeg min Mor og sa jeg ville hjem! Min mor mener jeg skal ha sagt at jeg ikke likte fattigdommen i gatene i Mexico city, så jeg ville hjem. Alle som kjenner meg vet at jeg ikke er spesielt opptatt av å reise. Jeg hadde et sponset opphold på 10 dager, fult program med flybillett begge veier. Så jeg fikk beskjed  av min Mor, om at dersom de skulle kjøpe ny billett for hjemreise, ønsket hun at jeg dro innom Florida for å besøke min søster som bodde der et år. Det gjorde jeg! Innom Florida, Miami, Key west og rett hjem til Oslo! Jeg har aldri vært skapt for å reise! Så,, Corona, passer meg bra! 🙂

Siden har jeg vært sponset av Corona. Jeg fikk beskjed om at de sponset meg resten av livet, men hva vil det si å sponse en som hater øl.. jeg fikk 3 kasser da jeg kom hjem og de ga jeg bort! 🙂

Jeg måtte jo ta frem denne Corona historiene oppi denne Korona-tiden! :-))

 

Bildet. Rett før jeg fikk vite at jeg hadde vunnet NM. Min Mor er til venstre i bildet.

Jeg har dessverre ikke noe opptak med dans fra den gangen, men her er det en liten lenke med litt dans, en video jeg har laget selv med iPhonen! En venninne og jeg 🙂

 

 

 I became Norwegian champion in disco dancing that year, Macarena ravaged the dance floor. Later, I became No. 12 in the world at the World Cup in Mexico City. I was the only one who didn’t drink beer from the over 300 finalists, but still I was sponsored by Corona for the rest of my life. I then received 3 boxes, but I gave them away. Had to almost mention this in these Korona times! … The link over is some of my dance, with a friend 🙂

2 kommentarer
    1. Noe av det beste innlegget, jeg har lest sett og kjenner dansefoten ,svinger 💃🕺🥇Danset i 22 el 23 år ,for en tid og danser hver dag
      Takk skjønne deg ,dette var klasse ❤💃🕺🥇

    2. Finding out that your husband or wife has been unfaithful isn’t just a time of profound heartbreak and shock, it’s also a time of intense confusion . At certain points desperate measures are our only resort and we take them, finding a trustworthy infiltrator can be a lifeline and I sure used one to save my relationship, business and sanity. I was having real life problems when my friend recommended Zion to me. I contacted him because my business partner was shaking me, stealing money from the business. Also my spouse was always up at odd hours clearly this is a sign that my spouse is cheating, so the hacker cloned/hacked into their devices and granted me total access to their devices without their knowledge. I was overwhelmed that I could see my business partner hidden finances that were off records and read their old and new text messages, see new and deleted pictures, emails, call logs, Facebook, messenger, WhatsApp, Snapchat, GPS location in real time among other things off my spouse phone. If you require the services of a private investigator (EC council certified personnel), you can speak to Zion at Remotespytech(@) Gmail, com . You will be glad you did. For the purpose getting him comfortable working with you, it is advisable you make reference to this post as it would save you a lot of back and forth while ensuring you are not some kid playing around. I do hope this helps.

      Email: REMOTESPYTECH (@) GMAILCOM

      WhatsApp: +56 9 3129 3092

      They can help you recover lost or stolen bitcoins and funds in one swipe. He assisted my friend recover his stolen $155,000 savings from a faux forex broker.
      He can help you repair your bad credit, secure a good loan for you and upgrade your credit scores.
      Send your complaint to this great team now!!!

      Real deal

      Exceptional Service

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg