Jeg ble truet og regnet med og bli anmeldt!

 

I første del av episoden viser jeg prosessen med ute-trærne, belysningen, hvordan jeg oppbevarer lysene på en enkel måte.

HUNDENE

Det ble litt bråk, da hundene ble heist ut av vinduet. Dagbladet forberedte meg på at folk kunne reager og tro, at hundene satt i bagen på vei ned . Det kom kommentarer på at jeg var dyreplager osv. men jeg kommenterte det ikke, så det gikk raskt over.

Dagbladet skrev at hundene ikke var i bagen da den ble heist ned i bakgården og jeg skrev det på bloggen.

Dersom man ser nøye, får man med seg at rett etter at Eva-Britt begynner å senke baggen, ser man kun hundene på nært hold. Man ser at veggen i bakgrunnen beveger seg, men hundene var aldri i bagen på vei ned. (Veggen oppe er gul) Veggen som beveger seg er er grå og er nederste del av veggen.

Vi lot de hoppe oppi rett over bakkeplan. Så ble det klippet slik at det skulle se ut som at de var der hele veien ned. Jeg satt en kunstig liten plast hund oppi bagen, som skulle markere at slik var det når bagen var i luften. De ordentlige hundene fikk ikke delta i den risikable prosessen! 🙂

 

 

Her ligger episode 2.

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg