Jeg bruker alle minner/ I use all my memories!

Skap nytt interiør med morsomme minner i rommene

 

 

Jeg har elsket disse smurfene fra jeg var liten.

Smurfer er tyske!

Far var fra Østerriket og hver gang vi var i Østerriket og Tyskland bestilte jeg alltid mat i menyen på restauranter som det fulgte med en smurf. Jeg fikk jo smurfer utenom disse menyene også, så til slutt hadde jeg 360 stykker.

 

 

Denne nydelige smurfen fikk jeg av min Mor bare for et par år siden, hun mente den minnet meg…. siden fikk jeg helt tilfeldig den lille som er helt lik, i et kinderegg.. Søte ? :))

 

 

My mother gave me the big smurf I have in my hand in the picture and said it looked like me …. Later I got the little one in a cheekbone. 

I use several old memories and toys to decorate in my home 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg