Jeg elsker å ri, så dette passer meg ypperlig!/ My favorite animal!

Hjelpes tenkte jeg… Han bare slapper av sa Marie venninnen min…. Ja hva hjelper det tenkte jeg, når alle vi andre rundt føler oss brydd… og på ingen kan slapper av… hahaha

 

Hele gården brant ned, den ble påtent, men nå er den bygget opp igjen slik den var!

Bildet nedenfor er fra  dag.

 

På en fantastisk gård i vestfold har mine venner Marie og Jarle og deres 4 nydelige barn gård. Her var jeg for noen dager siden og nøt gardslivet! Marie vokste opp på den nesten 200 år gamle gården. i 2013 kom det en gal mann og tente på hele gården. Flere bygninger og hovedhuset brant helt ned til gunnen! Nå er det bygget opp slik det var og resultatet er imponerende! Hadde man ikke visst det var brent ned, hadde man ikke skjønt noen ting…

Bildet over viser hovedhuset fra forsiden. Bidet under viser det brennende hovedhuset fra baksiden med portnerboligen. Portnerboligen brant også ned.

 

I dag:

 

Spisestuen

 

 

Det beste maten man kan tenke seg, kylling… vi spiste opp kyllingene som gikk ute på beite… haha nei da 🙂

 

 

Og selvfølgelig kjørte jeg på med litt cowboy-antrekk, da vi skulle ut å ri!

 

 

Det passer med utmerket å være på gård med hester, det er favorittdyret mitt! 🙂

Jeg elsker å ri. Galopp er en skikkelig kongefølelse blandet med litt frykt for å falle av å få hele hesten over seg.. (

 

 

En strand som tilhører gården

 

 

…og her en ørn som prøvde å angripe oss…. nei da.. hehe jeg bare synes det passet inn med en ørn på bildet, så satt den inn 🙂

 

Bilder fra kjøkkenet

 

 

 

 

Skjønne Marie 🙂

 

 

 

 

 

 

Så måtte jeg hjem en tur, men jeg skal tilbake til gården snart igjen! 🙂

NRK lenke til brannen: https://www.nrk.no/vestfold/ingeborg-ble-skutt-av-leietakeren-1.11901466

 

 

At this wonderful farm, my friends and their 4 children live. The farm was set on fire by a crazy man, now it is back up and it is quite like before. The small beach belongs to the farm. The eagle I just put on, it seems so good 🙂 Horses are my favorite animals and of course I dressed a little cowboy! 🙂

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg