Jeg er egentlig en liten Stepford-Mann/ A Stepford Man…

English version, bottom of the page

Instagram: SigurdStorm

 

Det hele begynte med at jeg kun skulle “blåse ut av noen egg”, slik at jeg kan dekorere litt til påsken!

 

 

Her bruker jeg en nål som i utgangspunktet er til å sprette opp søm. Finn en nål med hode, så stikker du hull i toppen av egget. På undersiden dirker du litt frem og tilbake slik at hullet blir litt større. Omtrent slik man gjør inni et nøkkelhull når man skal gjøre et brekk!…. hahaha 😉

 

 

Så blåser du bare inn i det minste hullet og ut kommer hele opplegget! Dette er jo et barnehavetriks, håper du husker det 🙂

 

 

 

 

Jeg laget en pannekakerøre av eggene. Man kan ikke kaste noe! Jeg lar småbiter av skallet som fulgte med,være i røren. Jeg har stor tro på at det er fint for tarmene å få noe i seg som røsker og drar litt i ting som titter litt fast!

 

 

Så fikk jeg plutselig for meg at jeg skulle bruke noen frossene bær fra fryseren som jeg rører med litt brunt sukker til pannekakene.

 

 

Og selvfølgelig brukte jeg 1/3 med grovt mel. Dessverre er ikke hvetemel skapt for en menneskekrop, men det binder det hele bedre sammen, så litt må til!

 

Ferdig! 🙂

 

Og hvis du lurte på hva jeg mente med at jeg er en liten Stepford-Mann, så synes jeg du skal gå inn og titte på en av mine favoritt filmer i løpet av dagene! 🙂 God weekend

(Neste uke viser jeg eggene og dekoreringen:)

Trailer av: The StepfordWives! 🙂

 

 


I just had to empty some eggs and decorate them for Easter. And it ended up using the eggs for pancake. Then I cooked the jam from the frozen berries, I’m a little bit a little Stepford man 🙂 See the trailer for my favorite movie: The Stepford wives. Have a nice weekend! 🙂

 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg