Jeg er i gang!/ I’m on the case

Instagram: sigurd storm

English version at the bottom of the page

 

En av Norges aller beste interiør fotografer, Mona Gundersen står bak bildene! Bildene i dette innlegget, har jeg tatt med min iPhone, av bladet.

Da er det første magasinet ute med jul fra hjemmet mitt. Dette kom i oktober, men jeg turte ikke engang, selv å åpne bladet før i nov. hehe Men da jeg først gjorde det, satt jeg på Netflix, den første julefilmen i år, med jule røkelse, pepperkaker fra Sætre og klementiner, haha. Vet jeg virker litt gæren, men det er så greit det! 🙂  Jeg kan anbefale filmen… “Juleprinsen” som den evig romantikeren jeg er!

 

Dette er KK julen, Norges største julemagasin som ligger ute gjennom julen… så lenge det varer.

Julebilder tas i januar, trykkes i august/september og fungerer på den måten som “årets nyheter”. Selv har jeg ikke noe ønske om å ha julen fremme før 1. desember, men har fast levering av grantrær på døren i oktober, for at tv skal få gjort unna ting i tide. Jeg er lavet slik fra fødselen at jeg ikke blir lei det jeg er meste glad i, så dette går greit for min del ass! 🙂

 

Ironisk nok er det å gå rundt i et Halloween-pyntet hjem å mota blader hvor jeg har jul… hehe Men nå er Halloweenen borte og jeg planlegger noen helt andre trær enn hva jeg har hatt tidligere…

 

 

 

Dette er yttersiden av magasinet

 

This is the first magazine, with my Christmas this year. This came in October, but I did not even dare to open the magazine until November. hehe But when I first did, I sat on Netflix, the first Christmas movie this year, but Christmas incense gingerbread from Sætre and clementines, haha ​​I know it seems a little yeasty, but it’s so good! 🙂 I can recommend the movie … “The Christmas Prince” as the eternal romantic I am!

This is KK Christmas, a separate Christmas magazine that is out through Christmas … as long as it lasts. Christmas photos are taken in January, printed in August / September and thus function as “news of the year”. I myself have no desire to have Christmas before 1 December, but have a fixed delivery of spruce trees at the door in October, so that TV can get things done in time. I do not get bored what I love most, so this goes well for me! 🙂 Ironically, walking around a Halloween-decorated home to receive leaves where I have Christmas … hehe But now Halloween is gone and I’m planning some completely different trees than what I’ve had before.

The last picture: Is the outside of the magazine

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg