Jeg er så heldig! I´m so lucky!

Dette møter meg stadig vekk, men han er ikke så god på mat!…

Mine små hverdagsopplevelser.

Jeg spiser hos en av mine beste venner stadig vekk. Dette er hva som møter meg i hverdagen, men selv hevder ham, at han ikke er spesielt god på mat…

 

 

Over: En spesial juice er på gang!
Utenfor langs tegelstensveggen  i den gamle gården vokser det rips og solbær. Og på balkongen har han kasser med flere urter.

 

 

 

Kyllingen er på vei…

 

 

Her anrettes maten av min venn 🙂

 

 

Kyllingen er selvfølgelig stuffet, og det smaker himmelsk hver gang, men mat kan han ikke… 🙂

Salaten har tomat, agurk og jeg kutet opp litt nektarin, det bure du prøve! Med balsamico og honning er det fantastisk!

 

 

Så må det jo toppes med bær og fløte… kun i gamle dager det smakte så godt som når jeg er her. Det er vel sjeldent jeg heller på fløte og sukker på denne måten som våre foreldre gjorde…. 🙂

 

 

 

My little experiences in the middel of the week. I eat with one of my best friends constantly away. This is what meets me , but he always tell me, that he is not that good to make food … Above: A special juice is going on! And on the balcony he has boxes of several herbs. The stuffed is stuffed and it tastes heavenly every time, but he can’t make food …:) The salad has tomato, cucumber and I cut up some nectarine, the cure you try! With balsamic and honey it is fantastic! So it must be topped with berries and cream … only in the old days I remember it tasted as good when our parents pot sugar and cream on it. I dont know if people still do it to day…? 🙂 

 

 

 


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg