Jeg feller tårer hele tiden/ “A place to call home”

 

Dersom du har behov for å følge med på en serie kan denne anbefales! Min Mor sa jeg ville bli hektet, jeg tvilte, men nå er jeg hekta! Denne serie en ligger på Nrk 1. og 6 sesonger og går på tv i kveld. Men se den fra begynnelsen på nett. Intriger, kjærlighet og rørende historier, – det er nesten…så den slår Dynastiet!…

Jeg feller tårer, i nesten hver episode. I dag har jeg sett på denne serien fra kl 10- til nå, jeg får simpelthen ikke nok! Seriens navn: “Et sted å høre til”

Og for de som vil se vakre interiører og mennesker, er det mye å hvile øyet på 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg