Jeg gjør om alt! / I change everything

Jeg ble sponset av Corona!

Jeg pynte biblioteket mitt. Ut med diverse og inn med jul. Episoden ligger nedenfor og Hedda Kise kommer til meg på besøk. I denne episoden ender vi med og danse og jeg forteller om min fortid som Norgesmester i Disko :-))  Det morsomme er at minnetavlen min blir filmet og der kommer det med hvem som sponset konkurransen i Mexico city på den tiden jeg vant. Det var Corona! Den gangen ble jeg fortalt at jeg er sponset livet ut med Corona… men jeg har aldri drukket en øl, så det var relativt rimelig å sponse meg. Jeg fikk noen kasse den gangen, men ga dem bort 🙂

Det kommer mye mer jul i de kommende dagene. Håper alle får en god weekend 🙂

I morge i episode 11. blir det brann i leiligheten min ….

Her er nr 10.:

I was sponsored by Corona!

I decorated my library. Out with miscellaneous and in with Christmas. The episode is below and Hedda Kise comes to visit me. In this episode we end up dancing and I tell about my past as Norwegian Disco Champion :-))  The funny thing is that my commemorative plaque is filmed and it shows who sponsored the competition in Mexico City at the time I won. It was Corona! At the time I was told I’m sponsored for life with Corona… but I’ve never had a beer so it was relatively reasonable to sponsor me. I got a few boxes at the time, but gave them away 🙂

There will be much more Christmas in the coming days. Hope everyone has a good weekend 🙂 Tomorrow in episode 11. there will be a fire in my apartment ….

But first, episode 10!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg