Jeg hang påskegenseren min i ramme! / I hung my sweater in a frame!

Instagram: sigurdstorm

English verson, bottom of the page

 

 

Den fantastiske Solo-genseren er gøyal i ramme, på veggen i spisestuen

 

Det blir mange inntrykk med grener og eggene midt på bordet, men litt rot er greit, da blir det så deilig når alt blir tatt bort igjen 🙂

 

 

Mange av eggene er malt av meg og er nå over 35 år gamle. Disse to dekorerte jeg da jeg var 8 år. Jeg brukte tusj!

 

 

De Portogisiske hanene er kjente håndlagete porselens figurer. Disse har jeg med fra mitt barndomshjem. Disse kan dukke opp på loppemarked og har sin verdi for samlere.

 

 

Her har jeg et par sorte også!

 

 

De to små stakene er også barndomsminner, en grønn en gul! Og en bustete søt kylling fra Nille! 🙂

 

 

 

Here is my easter dining room. Some of the eggs are painted by me. These two I made when I was 8 years old. The Portogonian known porcelain cocks and the small candlesticks, I have with me since I was a kid. The chicken with yellow feathers is from Nille 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg