Jeg har flere tilfeldigheter! Several coincidences

Instagram: sigurdstorm

English verson, bottom of the page.

 

Noen ganger vet jeg ikke helt hvordan jeg skal dekorere. Da finner jeg frem en rekke ting. Denne boken stod i hyllen i biblioteket og jeg visste ikke engang at jeg hadde den… Så ikke gi meg bøker, de åpner jeg ikke! 😉

Putetrekkene er fra IKEA!

 

 

Peisen er egentlig ikke dekorert med så mye mer enn gule lys, dette gir en fullverdig påskestemning!

 

 

Jeg bruker vare fra alle steder. Her er pute-trekkene i fløyel fra IKEA. Ellers finner jeg frem alt som har med påske-farger eller påske å gjøre. Appelsiner og sitroner er perfekt! Egg er også en pryd i seg selv. Vet du forresten hvor mange egg en høne legger i døgnet ?  🙂

 

 

Saueskinns-teppet i bakgrunner er fra Nille. Dit bør du forte deg, for påske-varene er snart utsolgt! jeg kommer tilbake med flere bilder i morgen! Hanen i keramikk er gammel og flere av eggene er malt av meg. Jeg viser flere varer og bilder på lørdag 🙂

 

 

 

I find a number of coincidences when decorating a room. for occasional signs I have used pads from IKEA! The fur rug is from Nille the cock is old and several of the eggs are painted by me.  Egge is nice decor intself. By the way, do you know how many eggs a hen laysi a day ..?

I embrace with more pictures on saturday 🙂

 


1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg