Nå gir jeg bort to stykker! (Har du barn..?)

 

I alle år fra jeg var liten tegnet jeg veldig utfyllende tegninger på frihånd fra A5 størrelse opp til over 2 ganger 1 meter i brede. Jeg var heldig og vant alle tegnekonkurranser jeg deltok i  🙂 Barnekunstmuseet i Oslo ønsket å henge opp verkene mine, trykke opp et utvalg og selge dem, men det ville ikke jeg! Jeg ønsket ha tegningene mine rundt på soverommet mitt og Mor utaller alltid, at 10 ville hester kunne ikke stoppe meg!  Jeg ville simpelthen ikke skjønne mitt eget beste 🙁 Men 30 år senere ble det utstilling likevel, for to år siden 🙂

Denne tegningen tegnet jeg som 11 åring. Den er av Gammel-smurf som sitter og leser i en bok. Jeg har noen signerte trykk av denne, jeg nå ønsker og gi bort. Så dersom du har barn, eller kun ønsker den selv..  så gå på Instagrammen min og meld din interesse, så skal jeg trekke ut to som får hver sin i ramme

Det er enklere og forholde seg til å skrive en liten melding på Instagram enn på bloggen. Instagram: Sigurd Storm         Jeg trekker en vinner via Instagram 28. februar. Da skriver jeg en melding i in-boksen din og vil jeg veldig gjerne ringe deg.

 

En lenke fra Barnekunstmuseet: http://www.barnekunst.no/utstilling-med-sigurd-storm/

En liten historie om tegningene mine i episode 9. av Julekalenderen min på Dagbkadet.no.

Jeg snakker om tegningene 2 min og 20 sekunder ut i programmet:

Gå på Instagram: Sigurd Storm om du ønsker å delta

2 kommentarer
    1. Hei du fine. Jeg har ikke insta,men ønsker inderlig å kunne dekorere rommet til mine flotte gutter,med kunst fra en som «betyr» noe,med sine meninger og holdninger❤️.
      Håper dette gjelder dom kvallik for valget ditt.
      Uanz…. fortsett med alt det gode du gjør💞💪🏻

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg