Jeg må gjennomføre det!/ Yellow everywhere!

Instagram: sigurdstorm

English verson, bottom of the page.

 

 

Egentlig synes jeg det holder å ha en klatt gult her og der i interiøret. Man trenger ikke gjennomføre det slik jeg holder på. Grunnen til at jeg tar den helt ut, er pga. interiørserie vi spiller inn på12 ulike episoder gjennom hele året hos meg. Jeg kan liksom ikke la basen stå igjen fra januar og tilsette litt gult… Alt må endres, så det skal bli skikkelige forandringer,- Dette er noe av konseptet. i serien. Og jeg må innrømme at jeg elsker og gjøre disse forandringene! 🙂

Gule saueskinns-pledd fra Nille

 

 

Blomsterpotte en en gammel Villeroy og Boch potte.  Den har knust, men jeg limte den sammen en gang i tiden! Jeg har ikke hatt den i bruk på over 15 år, så jeg ble glad da jeg oppdaget den innerst i boden! Hadde faktisk glemt den litt 🙂

 

 

På kjøkkenet dvelte jeg litt… Jeg synes vel selv at den hvite løperen er den som gjør at tingene kommer best frem, men det er noe med den gule! Litt svensk, men det er jo bare hyggelig! 🙂

 

 

Den hvite er roligere, men med den gule, blir det desto roligere når man fjerner pynten etter påsken 🙂

 

 

The yellow fur is from Nille
The old flower pot is from Villeroy and Boch. I had to glue it together once in a while. The white table runner gives a calm impression, but there is something nice about the yellow one. A little Swedish, but it’s okay! 🙂

Happy Easter!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg