Jeg orker ikke maksimalisme!

 

 

Hallo liksom, jeg er ingen maksimalist!

 

 

Av og til kaller folk meg en maksimalist og det gjør de helt tydelig ut i fra hvor lite de selv har rundt seg… For en maksimalist er en som propper hjemmet til randen!

 

 

Jeg kunne raskt proppet hjemmet mitt til randen, men det er en vesentlig forskjell på og gjøre det og på og ikke gjøre det! Jeg er en minimalistisk-maksimalist!

 

 

Bildet nedenfor er ikke hos meg, men dette er maksimalisme og jeg måtte nedskalere farvene mot grått for ikke å få hodebry, men vakkert er det!..  Da håper jeg at noen lærte noe nytt! Sigurd er en minimalistisk-maksimalist! 🙂

 

4 kommentarer
      1. Det var et veldig bra innlegg. For tenker vi er mange som ønsker å ha det slikt som du. Men ikke «orker» å holder det rent å pent.
        Avslør din hemmelighet for «oss i midten»💞

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg