Jeg vil alltid dekorere/ I always want to decorate

Instagram: Sigurd Storm

Snapchat: Sigurd Storm

English version at the bottom of the page

Jeg har fremdeles Jule-innspilling til den nye serien min hjemme. Dvs. alt med juletrær er filmet og det er bra for nå er fet barnåler over alt. Men jeg har ikke fått kommet helt i havn i forhold til stylingen i sesongen vi er i nå, derfor har jeg et gjensyn fra tidligere i denne periode. Her: Vinter-treet mitt!

 

Jeg har alltid ny dekor klar til neste sesong …

Nå går pynten  i sort og gråtoner, samt sølv-farger!

 

Treet er en del av et bjørketre jeg har malt hvitt jeg bruker i det lille biblioteket mitt

 

 

Treet har ulikt stasj som pynt. Alt fra smykker, glasskuler, prismer, armbåndsur, solbriller og diverse småting jeg plutselig får trang til å kjøpe. På eden måten kan du egentlig kjøpe alt du liker, selv om du ikke har et sted å ha det. Heng det i en gren eller lag et tre! 🙂

 

 

Jeg slipper rot i skuffer med småting siden jeg dekorerer med det hele året. Bodene er desto mer fulle av kartonger med nøye sortert pynt til de ulike årstidene og høytidene.

 

 

Det som ser ut som en dollarseddel, er bare en dørstopper i gummi :))

 

 

Stammen står oppi i tom tomflaske. Fra tomflasken har jeg skåret av toppen og senket flasken ned i sement slik at jeg kan ta treet ut av bøtten når det omsider skal vekk

 

 

Som dekor på selve bøtten og på gulvet har jeg bl.a. flere dekorative clutch-vesker 🙂 Noe kjøper jeg, noe er fra min mormor 🙂

 

:))

My winter tree.  I have decorated it in colors as gray, silver and glass items. Soon easter comes and then I change colors and things. As a decor, I use all sorts of things I buy all over like sunglasses, watches, jewelry and other fun stuff

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg