Jul på Løkka/ My Christmas in Grünerløkka

På Grünerløkka har jeg en leilighet som jeg leier ut. I perioder jeg har pusset opp har jeg bodd der en del og samtidig pyntet til litt jul der. Her er mitt lille “Løkkabo”. Se filmen fra den nostalgiske juleleiligheten. Mesteparten er gjenbruk, antikke, IKEA, Finn.no og noen få ting jeg har med meg fra jeg var liten. Den minner sikkert litt om leiligheten jeg bor i og det er ikke så rart, for det er jeg som har innredet begge

🙂

 

 

Filmen:

In Grünerløkka I have an apartment that I rent out. In periods it has been refurbished I have lived there myself then I had a little Christmas there too. Watch the film from the nostalgic Christmas apartment. Most are reuse, used, antique, IKEA, Finn.no I have a few things I have with me from when I was little. It’s probably a bit reminiscent of the apartment I live in and that’s not so strange, because I’m the one who decorated both 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg