Julestuen min / My Christmas living room

Instagram: sigurd storm

English version at the bottom of the page

 

Med enkle grep forandret jeg hele rommet

Jeg satt til to stoler jeg har hatt i boden lenge, et rødt pledd på sofaen og  noe annen bordpynt

 

Lampeskjermene har leg laget selv. jeg har snurret rød papp rundt skjermene og drysset på rødt glitter. Siden har jeg kantet de med rødt fløyelsbånd. Veldig enkelt å sette de på

 

Når jeg kommer bort til folk som bare har gull og sølv i julen, synes jeg det er veldig lekkert, men jeg kan ikke få sakt det nok, rødt er bare vakkert og brutalt! 🙂

 

With simple grips, I changed the whole room. Here I have added two red chairs, put a red blanket on the sofa and made two lampshades. I think red is the optimal Christmas color

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg