Juletreet!

Instagram: sigurd storm

English version at the bottom of the page.

 

I papirutgaven til Aftenposten i dag  beskrev journalisten treet til en halv milion, men de trykket bilde av feil tre…

Her er treet som betyr så mye for meg.  Dessverre er det veldig vanskelig å ta et bra bilde av det. Det kommer dårlig frem at det er 900 lys og nesten 1500 gjenstander 🙂

På nett er treet avbildet: https://www.aftenposten.no/bolig/Juletreet-er-forsikret-for-en-halv-million-kroner–Jeg-blir-liksom-aldri-helt-ferdig-12675b.html

 

 

 

https://www.aftenposten.no/bolig/Juletreet-er-forsikret-for-en-halv-million-kroner–Jeg-blir-liksom-aldri-helt-ferdig-12675b.html

 

Episode 22 av kalenderen min. Hjelpes jeg går drag! :-0 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg