Kaos og korona 17. mai på budsjett/ Corona May 17 th

 

 

 

 

Mellom omgjøring til ny styling på budsjett, blir det kaos hos meg! Men det skjer stadig vekk altså, at jeg har rot over alt!

 

For å skape en Korona 17. mai på budsjett, forbereder jeg meg slik, alt rødt hvitt og blått skal frem, altså klær! Jeg fant frem diverse gensere i rødt, hvitt og blått. Dette har preget stuen min i et par dager. Jeg skal nok ikke bruke alt, men greit å legge frem det jeg har så kan jeg sile ut noe! 🙂

 

 

 

 

Bilder av resultatet kommer i kveld.

Husk: En god bidragsyter til 17. mai detaljer, er Nille! Løp og kjøp!

 

Jeg styrer veldig mye og har ofte ikke tid til å lave ordentlig mat. Jeg har en syk forbrenning, så jeg er helt avhengig av å putte i meg mye fett og greier, hvis ikke går jeg ned i vekt. Og husk en ting folkens: Fett er så fint! Det er en grunn til at 20 åringer ser fine ut i kroppen, de har et fettlag over det hele, uten masse sener og struttende muskler, et nydelig lag med fett som viser ungdom. Så ikke bekymr deg for at du har lagt litt på deg midt  koronaen! 🙂

PS: Jeg kan love at stearinlyset, kun er tent for bildets del, sånt har jeg ikke tid til! Hehe

 

 

Dette stapper jeg i meg mye av, veldig fett og veldig godt!!! :))

 

Between styling to a new decorating one b there is chaos everywhere.

We need long celebrations, so I start early!I found sweaters in the colors of the Norwegian flag and will show how to decorate without spending so much resources. I’ll post more pictures in the days to come. Should you have nice details for the big day, you should go to Nille!

I use little time for food. I need a lot of fat so I dont get too thin, so I eat a lot of these nuts. Remember the gays, fat makes you pretty. that is what the youth has, without lots of strenuous muscles and tendons 🙂

 

 

 

 



 

 


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg